Dune fairytales

sobota, 22 marca 2014

You know it when You know it



                    Czy mógłbyś mi uprzejmie powiedzieć, w jakim kierunku powinnam teraz pójść?
                    To w pewnej mierze zależy od tego, dokąd chcesz się dostać – odparł Kot.
                    Nie ma to dla mnie znaczenia – odpowiedziała Alicja.
                    Więc nieważne, w którą stronę pójdziesz – odrzekł Kot.

Kreatywność co jakiś czas tworzy wspaniałe koncepcje na nasze życie. Umysł rozważa różne drogi, wrzuca biznesowe pomysły, tworzy całkiem wartościowe scenariusze. Większość z nich jest przez nosiciela umysłu porzucana, ponieważ wierzy on, że nie ma umiejętności ani zasobów aby wprowadzać je w życie.

Pomimo tego, że uznaję się za osobę bardzo kreatywną, tylko raz w życiu miałam wizję silną, domagającą się realizacji i angażującą różnych ludzi i sytuacje, aby do tego doprowadzić. Była to wizja serwisu Petbnc.com – miejsca łączącego opiekunów psów z właścicielami, zakochanymi w swoich najlepszych przyjaciołach. Miejsca, w którym miłośnik swojego czworonoga znajdzie odpowiedzialnego petsittera, aby przyjął go pod swój dach, gdy ten pierwszy wyjeżdża gdzieś, gdzie nie może zabrać swojego najlepszego przyjaciela.

Sama byłam w takiej sytuacji. Wybierałam się na parę dni do przyjaciół na Fuerteventura i nie wiedziałam co zrobić z moją sunią Teri. Rodzice, którzy zwykle się nią opiekują, sami wyjeżdżali, a więc zaczęłam szukać opiekunki na własną rękę. Udało się. Po powrocie, miałam klarowną wizję tego, jak będzie wyglądał serwis rozwiązujący problem tego gdzie zostawiać psa. No bo przecież nie oddam strachliwego kanapowca do hotelu dla zwierząt – do małej przestrzeni i mnóstwa nowych dźwięków i zapachów, do których nie jest przyzwyczajony.

Kiedy jakaś myśl, przeczucie, wizja nie daje Ci spokoju – podąż za nią. Może okazać sięzaskoczeniem, Twoją życiową misją, celem, którego tak bardzo nam czasem potrzeba do tego, aby spokojniej oddychać.

Jeśli kochasz psy i wzbudziłam Twoją ciekawość, zajrzyj do mnie na bloga Opiekundlapsa.pl, który opowie więcej i przekieruje Cię na właściwy serwis :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz