Dune fairytales

niedziela, 26 stycznia 2014

Zawojować świat

W tym roku, jak być może zauważyliście, ostro ruszyłam z promocją blogów. Idzie całkiem nieźle, choć przecież nawet styczeń się jeszcze nie skończył. Bardzo mnie to cieszy. Nawiązałam wiele ciekawych kontaktów w ciągu tych trzech tygodni (pierwsze dni leniuchowałam trochę, tzn. czytałam). Mogę się pochwalić m.in. dwoma wywiadami, których udzieliłam. Jeśli jesteście zainteresowani, możecie je przeczytać od poniższymi adresami:
A teraz... Teraz wracam do pracy. Świat dzięki internetowi zrobił się podobno mały, chociaż ja nadal czuję, że jest przeogromny i mam ochotę go zawojować ;)

2 komentarze:

  1. Portal pomia.pl dziękuje za wywiad i życzy samych sukcesów. Jesteśmy radzi, że Pani prowadzi tak pozytywny blog. Literatura to ważny dział dla pokoleń. Dobrze, że tak dużo robi Pani dla literatury. Pisanie to mówienie za pomocą tekstu. Wyrażanie swoich myśli i przelewanie ich na papier to wspaniała metoda w przekazywaniu nie tylko swoich spostrzeżeń, ale również wychowywanie młodszego pokolenia i dawanie mu pozytywnych przykładów.
    RRz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję :) Kocham literaturę i mam nadzieję, że nadal będę mogła propagować czytelnictwo, zachęcać ludzi do lektury i cały czas udowadniać, że czytanie jest wspaniałą przygodą i mądrą nauką w jednym. Statystyki czytelnictwa w Polsce są przerażające... Jeśli znajdzie się więcej osób, które będą głośno mówić, że czytanie to fajna sprawa, może pewnego dnia liczba wskazująca na tzw. mugoli w końcu spadnie :)

    OdpowiedzUsuń