Dune fairytales

poniedziałek, 25 listopada 2013

Anioł by Martyna Salich


Byłam przez chwile aniołem
Dziewczyno Ty nie masz skrzydeł
I brudną połamaną aureole
Nie wiesz co to blask
Możesz marzyć by dotknąć chmur

Byłam przez chwile aniołem
Ktoś piórko po piórku
Obdarł mnie z odwagi
Nikt nie chciał przytulać strachu
Dziewczyno anioły nie plączą

Byłam przez chwile aniołem
Ktoś podstawił mi nogę
Siedząc w kałuży milczałam
Dziewczyno anioły pięknie śpiewają
Zaczął otaczać mnie mrok

Byłam przez chwile aniołem
Lecz nikogo stróżem
Dziewczyno anioły są potrzebne
Ciebie nikt nie chce nigdzie
Szyderczy śmiech

Byłam przez chwile aniołem
Nikt na mnie nie patrzył
Nie słuchał nie mówił nie pytał
Nikt się do mnie nie uśmiechał
Nie niosłam ciszy
Dziewczyno anioły są piękne

Dziewczyno pamiętaj to tylko sen
Ty nigdy nie będziesz aniołem
Śpij...

                                                                   Warszawa, 24.11.2013, 2:26

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz